به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، واحد برادران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای نهضت ملی انس با قرآن کریم و ترویج فرهنگ درست‌خوانی قرآن در سطح ملی دوره (تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم) را به صورت حضوری و مجازی برای برادران علاقه‌مند سراسر کشور برگزار می کند.

اعطای گواهینامه معتبر قرآنی به شرکت کنندگان و بهره‌مندی از تدریس اساتید ممتاز و بین المللی تنها بخشی از مزایای ثبت نام در این دوره است.

تسلط بر تجوید سطح یک و قبولی در آزمون روخوانی و روانخوانی از کتاب استاد علی قاسمی از پیش نیازها و پیش شرط‌های پذیرش در این دوره است.

کلاس‌های این دوره متناسب با نحوه انتخاب شرکت کنندگان به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی خواهد بود؛ به همین دلیل هیچ محدودیتی برای حضور علاقه‌مندان قرآنی سراسر کشور وجود ندارد.

این دوره آموزشی قرآنی برای برادران شرکت کننده در ۶۰ جلسه برگزار خواهد شد و در طول دوره و پس از قبولی فراگیران؛ ۴۰ ساعت کارورزی در ساعات اختیاری برای فراگیران شرکت کننده در نظر گرفته خواهد شد که فراگیران موظف به انجام آن هستند.

همچنین مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در راستای رفاه حال شرکت کنندگان و تسهیل شرایط ثبت نام در دوره با هدف امکان بهره مندی افراد مختلف از این دوره در سراسر کشور، شهریه ثبت نام در این دوره را قسط بندی کرده و شرکت کنندگان می توانند شهریه۸۵۰ هزار تومانی دوره را در قالب دو قسط پرداخت کنند.

یاداوری می شود؛ بخش عمومی دوره در اوایل آبان ماه برای شرکت کنندگان آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان در نوبت عصر روزهای پنجشنبه و جمعه می توانند در این دوره حاضر شوند.

همچنبن پس از اتمام بخش عمومی دوره برای زمان برگزاری بخش تخصصی دوره از فراگیران حاضر در دوره نظرسنجی خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق ارسال پیام به آیدی https://eitaa.com/Quranharam در جریان فرایند ثبت نام قرار گرفته و پرسش های خود را با کارشناسان مرکز در میان بگذارند.

اضافه براین شماره تماس ۳۷۱۷۵۵۳۱ با پیش شماره ۰۲۵ همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ آماده پاسخگویی به پرسش های علاقه‌مندان در مورد شرایط ثبت نام در این دوره است.

لازم به ذکر است، خواهران و برادران علاقه‌مند برای کسب آگاهی از برنامه‌ها و دوره‌های مختلف قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان مقدس حضرت معصومه(س)می توانند در کانال ایتای مرکز به آدرس @Qhkarimeh عضو شوند و یا با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) به آدرسwww.Qhkarimeh.ir از برنامه ها و دوره های قرآنی مرکز قرآن و حدیث اطلاع یابند.