به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، موکب‌های عراقی از شهرهای مختلف کشور عراق از جمله، حله، نجف، کربلا و بغداد از صبح امروز با همکاری آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در اطراف و برخی از صحن‌های این آستان مقدس از جمله صحن جامع فاطمی ایستگاه‌های صلواتی خود را برپا کرده‌اند.

این موکب‌های عراقی به مناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با طبخ غذاهای مختلف از زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) میزبانی می‌کنند که برخی از آنها برای پنجمین سال متوالی است که این نوع از خدمت‌رسانی را در شهر مقدس قم تجربه می‌کنند.

مسؤولان و خدمان این موکب‌ها، ارادت و محبت به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امامزادگان دیگر و ائمه اطهار(ع) را عامل وحدت میان دو ملت ایران و عراق می‌دانند و در خدمات‌رسانی خود به زائران و مجاوران حرم مطهر هر آنچه دارند را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.

گفتنی است، شهروندان شهر مقدس قم و برخی از علاقمندان به بانوی کریمه اهل بیت(س) نیز از سراسر ایران اسلامی در شهر قم حضور یافته و با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خدمت‌رسانی به زائران را دنبال می‌کنند.(t1)