به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم در گفت‌و گویی با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای میزبانی از زائراولی‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تشکیل شده است، اظهار کرد: این مؤسسه گاهی برای اعزام زائر اولی‌ها به مشهد، کربلا و دیگر شهرهای زیارتی نیز اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه هر فرد زائر اولی الزاما نمی‌تواند از نظر اقتصادی ناتوان باشد، اضافه کرد: گاهی افراد به علت‌های مختلف از نعمت زیارت بانوی کریمه اهل‌بیت(س) باز می‌مانند اما در مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها تلاش کرده‌ایم تا فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز فرهنگ زیارت را میان این افراد نیز ترویج دهیم.
مدیر مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها اضافه کرد: از ۲۱ آذرماه هم‌زمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به شهر مقدس قم تا چندین روز از بعد سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان هم‌زمان با ۹ دی‌ماه با اسکان، تأمین غذا و برنامه‌های مختلف فرهنگی میزبان بیش از پنج هزار زائر اولی بوده‌ایم.
وی از استقرار مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در بوستان نجمه یادکرد و گفت: برگزاری نشست‌های معرفتی با محوریت شخصیت‌شناسی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و حضور در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان برجسته استان قم، قبور شیخان و بیت‌النور ازجمله برنامه‌هایی است که برای زائر اولی‌ها در نظر گرفته‌شده است.
حجت‌الاسلام ثباتی‌مقدم با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و جنب عوارضی قم تهران عنوان کرد: در این ایستگاه‌ها نیز با توزیع غذای تبرکی به نام این بانوی کریمه توجه گردشگران و مسافران عبوری از شهر مقدس قم را به ایام منتسب به حضرت معصومه سلام‌الله علیها معطوف کرده‌ایم.