به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه بصیرت به‌عنوان یکی از سلسله برنامه‌های نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم امشب همراه با قرائت نماز مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید جهان تشیع در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی بابیان اینکه انسان مؤمن در مسیر الهی باجان و مال خود ایثار می‌کند، تصریح کرد:‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور باید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار گیرد تا در زمان تهاجم دشمن بتوانیم به مقابله بپردازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی با تأکید بر اینکه زندگی‌نامه برخی از یاران پیامبر اسلام(ص) نشان از تغییر آن‌ها بر اساس گذشت زمان است، عنوان کرد:‌ همان‌طور که اگر انسان مسیر درست را طی نکند دچار لغزش می‌شود انقلاب نیز بدون حرکت در مسیر درست دچار لغزش می‌شود، برخی انقلاب‌ها در دوره‌ای به شیوه مطلوب عمل کردند اما در دوره‌ای دیگر دچار توقف شدند.

بر اساس این گزارش، قرائت دعای کمیل توسط محمدرضا عاصی از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه بصیرت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بوده است.

لازم به ذکر است، زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، طلاب جامعه‌المصطفی‌العالمیه، نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و جمعی دیگر از مسئولان نیز در این مراسم حضور داشتند.(p3)