به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدلو به‌عنوان مسئول دفتر آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام جمعه قم به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل گزینش در معاونت امور گزینش آستان مقدس حضور یافت و از عملکرد کارکنان بخش‌های مختلف این معاونت بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدلو طی سخنانی بر لزوم اهتمام مسئولان گزینش حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نسبت به بکارگیری افراد متخصص و توانمند در این آستان مقدس تأکید کرد و ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به زائران را نیازمند استفاده از ظرفیت خادمان توانمند و متخصص دانست.

همچنین، ابراهیم اسلام‌پناه معاون امور گزینش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد هسته گزینش این آستان مقدس و روند ارزیابی و بررسی پرونده‌های افراد داوطلب برای خدمت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پرداخت.

لازم به ذکر است،‌ ۱۵ دی‌ماه سالروز گرامیداشت فرمان حکومتی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل نهاد گزینش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به این مناسبت طی هفته جاری برنامه‌های مختلفی در بخش گزینش آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دنبال می‌شود.(t)