به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت‌مدیره مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، بابیان اینکه در سال گذشته نزدیک به ۱۴ جلسه هیئت‌مدیره و ۸۸ مصوبه مختلف داشته‌ایم، اظهار کرد: کسب رتبه برتری در استفاده بهینه از آب و عنوان کارآفرین نمونه استان قم برخی از دستاوردهای این مؤسسه است.

عضو هیئت‌مدیره مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه از افتتاح فاز نخستین استخر پرورش ماهی خاویاری در علی‌آباد بااعتباری بالغ‌بر ۵۴۰ میلیون تومان یادکرد و افزود: اجرای پروژه‌های مختلف آب‌رسانی نوین و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف بخش دیگری از فعالیت‌های انجام‌شده در مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر است.

جهانگیرزاده با تأکید بر اینکه مؤسسه زائر کریمه در حوزه حقوقی به شیوه مطلوبی کمک‌رسان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است، گفت: رفع تصرف موقوفات آستان مقدس توسط بخش حقوقی دنبال شده و تاکنون توانسته بسیاری از موقوفات را به آستان بازگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به چهار میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در حوزه موقوفه داشته که این مبلغ در بخش‌های احداث باغ‌ها، استخرها و خرید تجهیزات موردنیاز هزینه شده است.(p2)