علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه جمعی از مسؤولان این نهاد دقایقی قبل از فعالیت‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور دقایقی قبل به همراه جمعی از مسؤولان این نهاد از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، در حاشیه این بازدید محمدجواد جهانگیرزاده مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها پیرامون ارائه خدمات مختلف فرهنگی، رفاهی و خدماتی در این موکب گزارشی را ارائه کرد.
همچنین، رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز ضمن تقدیر از اهتمام خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز در راستای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: استقبال زائران از این موکب بسیار پرشور است چرا که خدمات جامعی در این موکب به آنها ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است، علی‌اصغر پیوندی در ادامه این بازدید بر پرچم متبرک ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بوسه زد.
نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم به نمایندگی از جمعیت هلال احمر کشور با حضور نزدیک به ۴۵ پزشک، پرستار و متخصص در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مستقر شده‌اند و علاوه بر ویزیت رایگان زائران، داروهای مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.
انتهای پیام/۱۱۵