به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، نشست‌های معرفتی قبل از نماز ظهر و عصر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ بیگدلی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ جوشقانیان و چهارشنبه و پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ عصاری برگزار می‌شود.

همچنین، حجج‌الاسلام‌والمسلمین همتی، وحیدپور، شفیعی، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی و نصوری نیز از شنبه تا جمعه هفته جاری قبل از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها سخنرانی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در هفته جاری از شنبه تا پنج‌شنبه محفل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با حضور حجج‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، فرحزاد، دارستانی، مؤمنی، رفیعی و میرمعینی برگزار می‌شود.

نیایش صحبگانی هفته جاری هر روز بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام سیدمحمد جوادی، خطبه خادمان هر روز ساعت ۷:۱۵ دقیقه توسط مداحان اهل بیت(ع) دعای توسل سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و زیارت عاشورا نیز پنج‌شنبه هفته جاری بعد از نماز صبح قرائت می‌شود.

گفتنی است، مراسم کمیل این هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمعینی و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان و همچنین مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عصاری و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان برگزار و جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام‌ شهیدی خوانده می‌شود.