به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها درترم جدید معارفی در کنار رشته‌های معارفی عمومی طب اسلامی و ایرانی به صورت ویژه و اختصاصی برای بانوان اقدام به برگزاری کلاس معارفی طب اسلامی و ایرانی با عنوان « آیین تندرستی بانوان در اسلام» کرده است.

در این دوره معارفی که تدریس آن را خانم کرباسچی از اساتید و کارشناسان حوزه علمیه بر عهده دارد بانوان به صورت مختصر با انواع مزاج و مزاج شناسی، شناخت اندام‌های درونی بدن زن و بیماری‌های زنان، قبل بارداری، بارداری، زایمان و شیردهی آشنا می‌شوند و می‌آموزند که چگونه به صورت عمومی با اتکا به طب اسلامی و ایرانی بیماری‌ها خود را درمان کرده و از بروز بیماری پیشگیری کنند.

این کلاس معارفی که از پنجم اسفند ماه جاری آغاز شده، در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹:۴۵ دقیقه تا ۱۱ در مدرس ۶ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۵ و ۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس حاصل نمایند.(t2)