به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در دی‌ماه سال جاری ۳۸ محفل معارفی در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ویژه بانوان برگزار شد.

در این محافل معارفی که با همکاری اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران برگزار شد موضوعات مناسبتی، سیره تربیتی اهل‌بیت علیه‌السلام و احکام فقهی برای بانوان زائر و مجاور آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تبیین شد.

شرح دعای مکارم الاخلاق امام سجاد، راه‌های خوشبختی، تبیین سیره امام حسن عسگری، شاهدان اعمال در دنیا و آخرت، مهارت‌های سالم زیستن، تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهم‌ترین راه‌های نزدیکی به خدا، راه‌های تربیت دینی فرزندان، در قیامت از چه نعمتی سؤال می‌شود و چرا، عوامل قرب به ولی خدا، تربیت فرزند، نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، عوامل و موانع بصیرت و بیان احکام فقهی در زمینه محرمیت و بیان احکام اختصاصی بانوان از مهم‌ترین موضوعات تبیین شده برای بانوان زائر و مجاور آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در دی‌ماه بوده است.

همچنین همزمان با این محافل معارفی، مراسم ادعیه خوانی و مداحی در وصف سیره اهل بیت علیه السلام از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها برای بانوان است و اضافه بر این بانوان زائر و مجاور با مراجعه به اتاق فرهنگی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها می توانند در سایر برنامه های فرهنگی رواق از جمله ختم های ثقلین و دوره های معارفی کوتاه مدت ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است، برنامه ها و محافل معارفی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها ویژه بانوان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۷ برای بانوان زائر و مجاور برگزار می شود.

همچنین همزمان با این محافل معارفی، مراسم ادعیه خوانی و مداحی در وصف سیره اهل‌بیت علیه‌السلام از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای بانوان است و اضافه بر این بانوان زائر و مجاور با مراجعه به اتاق فرهنگی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها می‌توانند در سایر برنامه‌های فرهنگی رواق از جمله ختم‌های ثقلین و دوره‌های معارفی کوتاه‌مدت ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، برنامه‌ها و محافل معارفی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ویژه بانوان در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۷ برای بانوان زائر و مجاور برگزار می‌شود.