به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، سید مهدی صادقی در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و جشن آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: دهه فجر یادآور خاطرات شیرین و بزرگی است، خاطراتی که با مشارکت و حضور پرشکوه آحاد مردم برای پیروی از رهبری امام(ره) و اعتقاد به آرمان امام و وحدت کلمه حرکت کردند و پیروزی را به بار آوردند، محقق شد.
وی بابیان این‌که ما وارث این انقلاب هستیم که باید این راه بزرگ را گرامی داشته و ادامه دهیم، گفت: مسلماً آنچه در انقلاب اتفاق افتاده و ادامه یافته است به‌واسطه اعتقاد به اسلام و تشیع و ائمه معصوم(ع) و در قم به برکت وجود حضرت معصومه سلام‌الله علیها بوده است.
استاندار قم افزود: اگر تاکنون توانسته‌ایم این راه را ادامه دهیم، ازاین‌جهت است که این ارزش‌ها را در جامعه خود گرامی داشته‌ایم.
وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران تضمین‌شده برای رسیدن به سرمنزل مقصود است، گفت: امید است با وحدت کلمه تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه دهیم تا در ادامه مسیر دچار مشکل نشویم.
صادقی با اشاره به اقدامات انجام‌شده گفت: از برکت همدلی‌ها و تلاش‌های انجام‌شده در مسیر تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی، در برنامه‌های دهه فجر با مشارکت مردم و حضور آن‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده که در دهه فجر برای مردم ارائه می‌شود.
وی افزود: در دهه فجر امسال، ۱۴۶ پروژه را با بیش از ۴۹۲ میلیارد تومان، در زمینه‌های مختلف افتتاح خواهیم کرد که از برکت دعای مردم و کمکی است که از بانوی کرامت برای پیشرفت کارهای خود مدد گرفته‌ایم.