به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، علی سلطان عصر امروز در دیدار نمایندگان عتبات مقدس حسینی و عباسی با مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن جلسات معاونت فرهنگی حرم مطهر انجام شد، از برگزاری نمایشگاه کتاب‌های دینی هم‌زمان با ایام رجب در کربلا یادکرد و افزود: امیدواریم نمایندگان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز در این نمایشگاه کتاب حضورداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تعامل و هماهنگی آستان‌های مقدس می‌تواند در عرصه‌های مختلف دنبال شود، اضافه کرد: برگزاری نشست‌های مشترک و گردهمایی نمایندگان عتبات مقدس سبب افزایش وحدت و تعامل آستان‌های مقدس و درنتیجه ناامیدی دشمنان می‌شود.

مسئول امور فرهنگی و تبلیغات عتبه حسینی با اشاره به نقش ایران در مبارزه با گروه‌های مختلف تکفیری عنوان کرد: امیدواریم تعامل‌ها و همکاری‌ها میان کشورهای عراق و ایران به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد تا بتوانیم تحقق اهداف موردنظر را رقم بزنیم.

وی از مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای حضور در جشن‌های ایام شعبانیه دعوت کرد و گفت: امسال به مناسبت سالروز ولادت امام حسین علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل علیه‌السلام برنامه‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.(p2)