به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی نژاد عصر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان عتبات مقدس حسینی و عباسی که در سالن جلسات دفتر معاونت فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با اشاره به اینکه عراق و ایران آرمان‌ها و اهداف مشترک مختلفی دارند، عنوان کرد: امیدواریم این کشور با تکیه بر آرمان‌های شیعی و استفاده از ظرفیت شیعیان بتواند به پیشرفت‌های چشم‌گیرتری برسد.

وی از قدرت مرجعیت و مضجع‌های شریف عراق به‌عنوان عامل برکت جهان اسلام یادکرد و افزود: تاکنون تعامل مطلوبی میان آستان‌های مقدس دنبال شده است که امیدواریم این تعاملات استمرار داشته باشد و بتوانیم به نتیجه موردنظر برسیم.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور روحانیون گفت: اکنون انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال در حال رسیدن به بلوغ است اما همچنان تا اهداف و آرمان‌های موردنظر خود فاصله زیادی دارد و باید برای کوتاه‌تر کردن این فاصله تلاش کند.

وی به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: هرچند دشمنان امید دارند که بتوانند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند و روند حرکت این انقلاب را تغییر دهند و در این راستا نیز راهبردهای مختلفی را در کشورهای دیگر دنبال کرده‌اند اما نظام اسلامی با تکیه بر آرمان‌ها همچنان به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌نژاد با تأکید بر اینکه مبارزه حق علیه ظالم در هر دوره وجود داشته است، اظهار کرد: این مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت و به لطف این مبارزه همان‌طور که عراق از داعش پاک شد از شر استعمار نیز در امان خواهد ماند.(p1)