به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی در دیدار صاحب‌امتیاز و دیگر اعضای هیئت تحریریه سایت خبری تابناک با اشاره به ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ از مهم‌ترین وقایع بوده که می‌تواند موردمطالعه و ارزیابی اندیشمندان قرار گیرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه قابل دقت و مطالعه از جهات مختلف است و جوهره این انقلاب یک مسئله فرهنگی و دینی است.

وی خاطرنشان کرد: در برهه حساس کنونی باید نظام کارآمدی خود را در عرصه‌های مختلف نشان بدهد و تمامی سنگ‌اندازی‌های دشمنان برای زیر سؤال بردن کارآمدی نظام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی با اشاره وظایف جمهوری اسلامی در قبال مردم گفت: تربیت مدیران شایسته در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای اداره کشور از وظایف جمهوری اسلامی است و این مسئله امروزه ضروری و قابل احساس است و نظام برای پویایی و کارآمدی خود به این مسئله نیاز دارد.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: گنجینه عظیمی از میراث فرهنگی در آستان مقدس وجود دارد و فضای حرم بانوی کرامت برای تقویت معنوی اصحاب رسانه یک فضای مناسبی است و اصحاب رسانه در ایام خاص مثل دهه کرامت باید حضور پررنگی داشته باشند.

وی افزود: سایت تابناک با توجه به وجود ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و معارفی در آستان مقدس می‌تواند تعاملات خوبی با حرم مطهر داشته باشد و آن‌ها را برای استفاده مخاطبین خود ارائه بدهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی در پایان تأکید کرد: رسانه می‌تواند در بحث پیشگیری، نهادینه کردن نقد منصفانه و دلسوزانه در جامعه، ممانعت از مصرف‌گرایی و حیف‌ومیل بیت‌المال  تأثیر گزار باشد.(p2)