تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: کسانی که با این کشور و نظام مخالفت دارند، برای شرکت کردن یا شرکت نکردن مردم در انتخابات به اشکال مختلف برنامه ریزی دارند، با این شرکت گسترده، تمامی این تحلیل ها و نقشه های شوم، نقش بر آب می شود.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در حاشیه شرکت در مراسم رأی گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با شبکه چهار انگلیس گفت: بر همه ما شرکت در انتخابات واجب و ضروری است، بنابراین مردم ما با شرکت در انتخابات، به واجب الهی عمل می کنند.
وی با بیان این که شرکت در انخابات اطاعت از رهبری و پاسخ مثبت به ندای رهبری است گفت: ایشان از ما خواست که در این انتخابات و در ساعات اولیه شرکت کنیم.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام خاطرنشان کرد: کسانی که با این کشور و نظام مخالفت دارند، برای شرکت کردن یا شرکت نکردن مردم در انتخابات به اشکال مختلف برنامه ریزی دارند، با این شرکت گسترده، تمامی این تحلیل ها و نقشه های شوم، نقش بر آب می شود.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارتباط دوستانه ایران با امریکا و انگلیس گفت: در این باره، یک دوستی میان ملت ها مطرح است و دیگری ارتباط با دولت ها؛ ارتباط و دوستی ما با ملت ها همیشه وجود داشته و وجود خواهد داشت، ولی ارتباط با دولت ها، وابسته به نحوه رفتار آنهاست.
آیت الله سعیدی همچنین اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در این دوازده دوره، به خوبی و آبرومندی برگزار شده و سلایق و کاندیدهای مختلف شرکت کرده و مردم نیز آزادانه به فرد مورد نظر خود رأی می دهند.
انتهای پیام// ۱۱۱