به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین صفر فلاحی ظهر امروز در آیین غبارروبی مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) که با حضور خلبانان پایگاه هوایی قیام ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید نعمت‌ها را به صورت باطنی و ظاهری بر روی زمین قرارداده‌ایم، اظهار داشت: بخشی از نعمت‌ها را به‌صورت ظاهری بر روی زمین قرار دارند اما بخشی دیگر از آن‌ها به صورت معنوی مانند فهم، درک و عقل بوده که باید قدر آن‌ها را بدانیم.

وی با بیان اینکه ولایت بزرگ‌ترین نعمت است، اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم بزرگ‌ترین نعمت بعد از توحید را نعمت ولایت می‌داند، ازاین‌رو دیگر نعمت‌ها در سایه نعمت ولایت حفظ می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه باید از ارتش جمهوری اسلامی ایران قدر‌شناسی کنیم، تصریح کرد: ارتش به تعبیر امام علی علیه‌السلام زینت‌بخش حکومت اسلامی است، بنابراین مردم باید قدرشناس این مجموعه باشند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نه فقط مرزداران نیروی دریایی بلکه نیروی انتظامی را نیز پشتیبانی می‌کند ازاین‌رو باید از این مجموعه قدرشناسی کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی به عملکرد مطلوب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه زلزله کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد کمک‌رسانی به مردم است، همان‌طور که در زلزله کرمانشاه نیز مشاهده کردیم ارتش در کمک‌رسانی به مردم پیش‌قدم بود.(p1)