به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی خادمان افتخاری و رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امشب با حضور خادمان ورزشکار و جمعی از مسئولان از جمله هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالن ورزشی ولایت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها طی سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از پدیده‌های نادر در طول تاریخ حیات بشری است، اظهار کرد: با تمام مشکلات این انقلاب امروزه در میان کشورهای مختلف حرف برای گفتن دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی با اشاره به آثار فردی و اجتماعی ورزش، خاطرنشان کرد: اگر امروزه فردی برای رسیدن به سلامتی ورزش می‌کند باید او را تشویق کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم علاوه بر تجلیل از نفرات برتر رشته‌های مختلف ورزشی، از خانواده و فرزند شهید مهدی ایمان شهید مدافع حرم و خادم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تجلیل شد.

لازم به ذکر است، این مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و همت تربیت‌بدنی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در هفت رشته فوتسال، والیبال، دارت طناب‌کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بدمینتون با حضور خادمان افتخاری، رسمی، قراردادی، پروژه‌ای و ساعتی به کار خود پایان داده است.(p2)