به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور معاونان اجرایی و فرهنگی، زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) شب گذشته هم‌زمان با ۲۱ بهمن ماه بعد از برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

عضو هیئت علمی جامعه‌المطفی‌العالمیه در این مراسم طی سخنانی به عوامل قوام انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه و دفاع از جایگاه ولایت فقیه از جمله عوامل قوام انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی با اشاره به آیات ۲۴ الی ۲۷ سوره حضرت ابراهیم علیه‌السلام خاطرنشان کرد: خداوند در این آیات پیرامون ایمان و کفر مثال‌هایی را مطرح کرده است، انسان‌های مؤمن را به درخت ریشه‌دار و انسان‌های کافر و بی‌دین را به خارهای بیابان و بی‌ریشه تشبیه می‌کند.

لازم به ذکر است، هم‌خوانی گروه تواشیح «انصارالحجه» در وصف انقلاب اسلامی، روایت‌گری حجت‌الاسلام والمسلمین میرغفاری از رخ‌دادهای ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.(p3)