به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد امشب در مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) به سلمان فارسی فرمودند در دنیا هیچ فرد را به اندازه دخترم زهرا سلام‌الله علیها دوست ندارم، اظهار کرد: بالاترین دعا و توسل ذکر صلوات بر پیامبر خدا(ص) و بیان احادیث خاندان ایشان است.

وی بابیان اینکه مسلمانان برای نورانیت اعمال خود باید با حضرت زهرا سلام‌الله علیها پیوند داشته باشند، عنوان کرد: خداوند در مرحله اول گناهان افرادی که صلوات می‌فرستند را آمرزیده و سپس فرد صلوات فرستند را در بهشت با پیامبر اکرم(ص) هم‌نشین می‌کند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه محبت رسول خدا(ص) نسبت به حضرت زهرا سلام‌الله علیها محبت پدر نسبت به فرزند نیست، مطرح کرد: خداوند کسانی را که نسبت به حضرت زهرا سلام‌الله علیها محبت دارند را در آتش جهنم نمی‌سوزاند.

وی بابیان اینکه هر فردی توانایی شناخت حقیقت حضرت زهرا سلام‌الله علیها را ندارد، عنوان کرد: فاطمیه حزن آفرین است چراکه در این ایام عده‌ای از کفار به بانویی ظلم کردند که خود و خانواده‌اش ازنظر کمالات و درجات در دنیا بی‌مثال بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام‌الله علیها در تمام عالم هستی بی‌مثال بوده و مانند هیچ‌کدام از انبیا و اولیای الهی نیستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از آیات قرآن کریم در وصف ایشان نازل‌شده است که امیدواریم همگان در این آیات تأمل و تدبر لازم را داشته باشند.

این سخنران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام‌الله علیها در مقام کرامت بی‌مثال هستند، یادآور شد: مهریه ایشان شفاعت مردم در روز قیامت بوده به همین علت خداوند متعال شفاعت‌نامه قیامت را به‌واسطه حضرت جبرائیل به ایشان رساندند.