به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم ایزدی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانش آموزان هیئت‌های فاطمی استان قم که در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار شد، زیباترین جلوه سیره فاطمی را نماز عنوان کرد، گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در هنگام شهادت باوجود سن کم همواره به نماز و راز و‌ نیاز با خداوند مقید بودند و نه‌تنها یک نماز واجب بلکه حتی نماز شب و نمازهای مستحبی ایشان ترک نشد.
وی افزود: حضرت زهرا سلام‌الله علیها حتی فرزندان خود را از همان دوران کودکی به نمازخواندن تشویق می‌کردند و در شب‌های قدر اجازه نمی‌دادند که فرزندانشان خوابیده و فضیلت شب قدر را از دست بدهند.
استاد حوزه علمیه خواهران نماز را سپر مؤمن در برابر فریب‌های شیطان و آتش جهنم عنوان کرد، گفت: نوجوان و جوانی که با نماز مأنوس است نماز در عمق جان و روح او نفوذ کرده و با گوشت و خون او درمی‌آمیزد و نمازی که این‌چنین باشد بهترین راهنمای انسان در مسیر بندگی است.
ایزدی با اشاره به اینکه سبک شمردن نماز زمینه فریب شیطان را در انسان فراهم می‌کند، افزود: نماز مقامات معنوی انسان را بالا می‌برد و دختران فاطمی مانند حضرت زهرا سلام‌الله علیها اهتمام ویژه‌ای به نماز اول وقت و نماز جماعت دارند.
وی حجاب را دومین شاخصه حیات فاطمی دانست و اظهار کرد: حجاب در زندگی حضرت زهرا سلام‌الله علیها به‌قدری اهمیت داشت که نه‌تنها در طول حیات حضرت زهرا سلام‌الله علیها هیچ نامحرمی ایشان راندید بلکه حتی در هنگام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به امام علی علیه‌السلام فرمودند که برای ایشان تابوتی بسازند که نامحرمی حجم بدن ایشان را نبیند.
استاد حوزه علمیه خواهران حجاب را زیباترین زینت زن مسلمان در برابر نامحرمان عنوان کرد، گفت: چادر و حجاب حقوق دختر مسلمان است و دختر مسلمان باید همواره از این حق خود صیانت کند.
ایزدی یادآور شد: تمسک به الگوی فاطمی حافظ دختران در برابر آسیب‌های مختلف بوده و دختران مسلمان با تمسک به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و حیای فاطمی ارزش وجودی خود را در برابر افراد هوسران و نگاه‌های آلوده حفظ می‌کنند.