به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سعیدی امروز در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب برگزار شد، با اشاره به جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر در آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: افرادی که مردم را به خیر دعوت نمی‌کنند از امت حضرت محمد صلی‌الله علیه وآله نیستند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر در دوره‌های مختلف از آفت و آسیب بدعت‌ها و نوآوری‌ها در امان نبوده است، اضافه کرد: پرداختن به این اولویت مهم دینی می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه را رفع کند.

وی از شرع مقدس به‌عنوان میزان اصلی سنجش در نظام اسلامی نام برد و عنوان کرد: بنای شرع مقدس در مورد منکرات اغماض است به همین علت مجموعه‌هایی که آمارهای مختلفی در مورد منکرات ارائه می‌دهند باید این نگاه اسلام را نیز موردتوجه قرار دهند.

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه دین اسلام بدی‌ها را به خوبی‌ها تبدیل می‌کند، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید در سطح شهر افزایش یابد تا با توسعه خوبی‌ها دیگر جایی برای بدی‌ها نباشد.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم امور خیر را در جامعه اسلامی ترویج دهیم می‌توانیم در راستای زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) گام برداریم.(p1)