به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، صیاد درویشی امروز در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و فرهنگی در استان قم مطرح کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ مورد تذکر لسانی در مناطق مرکزی شهر مقدس قم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر در پایان سال جاری مورد تقدیر قرار می‌گیرند، اضافه کرد: هفته آینده هم‌زمان با ۱۶ و ۱۷ اسفندماه طرح امنیت اخلاقی را در نقاط مختلف شهر مقدس قم اجرا می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه کدبندی تخلفات آشکار در سطح استان قم به صورت ویژه دنبال شده است، عنوان کرد: رزمایش امربه‌معروف و نهی از منکر نیز می‌تواند در هفته آینده در میدان امام خمینی(ره) با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شود.

وی از آمادگی نیروی انتظامی برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با هم‌دلی و هماهنگی بتوانیم فعالیت‌های موردنظر در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.(p2)