به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشفیعی امشب طی سخنرانی در جمع زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اسم افراد در شکل‌گیری شخصیت انسان بسیار مؤثر است، اظهار کرد: والدین باید نام نیکو و پسندیده برای فرزندان خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به بخشی از داستان زندگانی حضرت مریم سلام الله علیها اضافه کرد: برخی از بانوان همانند ایشان با عملکرد درست خود توانسته‌اند ارزش و جایگاه والای بانوان را به اثبات برسانند؛‌ مادر حضرت عیسی علیهماالسلام نزد پروردگار جهانیان یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص دادند به همین دلیل اکنون نیز از ایشان به ‌عنوان الگوی بانوان مقدسه و پاک یاد می‌شود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه میان حضرت فاطمه زهرا و حضرت مریم سلام الله علیهما تفاوت‌های بسیاری وجود دارد، تصریح کرد: مقدمات خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و آمدن ایشان به کره زمین با مقدمات خلقت و آمدن حضرت مریم سلام الله علیها به دنیای خاکی متفاوت است.

وی از نگاه پیامبر اسلام(ص) نسبت به جایگاه معنوی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها یاد کرد و گفت: در مورد دیدگاه پیامبر نسبت به حضرت زهرا سلام‌الله علیها روایات مختلفی وجود دارد که این روایات باید بررسی و برای مردم جامعه اسلامی تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشفیعی با تاکید بر اینکه شیعیان و دوستان واقعی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گرفتار آتش جهنم نمی‌شوند، مطرح کرد: هر چند حضرت زهرا سلام‌الله علیها شیعیان و پیروان خود را مورد شفاعت قرار می‌دهند اما دشمنان ایشان در گروه دوستان حضرت جایی نخواهد داشت.