به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه این مراسم آخرین مراسم خطبه‌خوانی سال ۹۶ است، اظهار کرد: انسان باید متوجه گناهان خود باشد و برای آمرزش و مغفرت نزد خداوند متعال دعا و مناجات کند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تأکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال‌زایی یادکرد و افزود: هر فرد مسئول باید بررسی کند که در حوزه مسئولیت خود کدام اقدامات را برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی دنبال کرده است.

وی با تأکید بر اینکه طرح و برنامه داشتن برای سال آینده باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد، گفت: اکنون یک سال بر عمر خدمتی مسئولان مختلف گذشته است و این افراد باید نسبت به عملکرد خود طی این مدت یک بررسی و ارزیابی جامع داشته باشند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به روایاتی از اهل‌بیت(ع) گفت: قبل از اینکه پرونده ما را موردبررسی قرار دهند خود باید نسبت به ارزیابی عملکردهایمان اقدام کنیم و اگر فردی کار خود را موردمحاسبه قرار ندهد در گروه امت اهل‌بیت(ع) نخواهد بود.(p1)