به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، احد جمالی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آرامش بهاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم با آیت‌الله سعیدی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم اظهار کرد: برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برنامه‌های شاخص‌های این استان در ایام عید نوروز است.

وی از اجرای طرح آرامش بهاری به‌عنوان برنامه محوری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم تقدیر کرد و اضافه کرد: در ایام عید نوروز باید به نشاط معنوی زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) توجه لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از وجود بیش از ۴۰۰ امامزاده در استان قم یاد کرد و گفت: برخی از این امامزاده‌ها اگر در دیگر شهرها بودند ظرفیت تبدیل شدن به یک قطب مهم فرهنگی و معنوی را داشتند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اهمیت معرفی امامزادگان تصریح کرد: باید به صورت جدی‌تر به عرصه شناسایی و معرفی امامزادگان ورود کنیم؛ افرادی که در قم حضور می‌یابند به مبانی دینی معتقد هستند به همین علت ایام نوروز فرصت مطلوبی برای معرفی امامزادگان است.

جمالی با تأکید بر اینکه اقدامات لازم برای ایجاد امنیت مورد نیاز استان قم در ایام نوروز انجام شده است، تصریح کرد: هماهنگی لازم میان دستگاه‌های اجرایی استان قم وجود دارد و امیدواریم نوروز ۹۷ بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به مردم ارائه دهیم.(p2)