به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، هم‌زمان با تعطیلات نوروز ۹۷ و حضور پرشور زائران و ارادتمندان بانوی کرامت، خدمات فرهنگی در آستان مقدس به‌صورت مستمر در حال انجام بوده و در این راستا خدمات متنوع و مختلفی به زائران ارائه می‌شود.
بر اساس این گزارش، در بخش آموزش قرآن و معارف ویژه خواهران در شبستان نجمه خاتون از ساعت ۸ تا ساعت ۱۶ و ویژه برادران از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.
در بخش پاسخگویی به مسائل دینی ویژه خواهران همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ در رواق علامه طباطبایی کارشناسان حضور دارند و در بخش برادران نیز از نماز صبح تا ساعت ۲۴ در صحن حضرت صاحب‌الزمان (عج) کارشناسان آماده پاسخگویی به مسائل دینی هستند.
مشاوره دینی نیز ویژه خواهران از ساعت ۸ تا ۱۲ و برادران از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در صحن حضرت صاحب‌الزمان جنب درب ۱۸ طبقه دوم همه‌روزه در حال انجام است.
در بخش موزه آستان مقدس که یکی از قدیمی‌ترین و متنوع‌ترین موزه‌های ایران است در ۲۵ بخش متنوع از ساعت ۸-۱۳ و ۱۴-۱۷ پذیرای زائرین و مجاوران بانوی کرامت در ایام نوروز خواهد بود.
همچنین فضای مناسب برای پیوند آسمانی زوجین و آغاز زندگی مشترک در جوار کریمه اهل‌بیت(ع) تدارک دیده‌شده که زوجین می‌توانند به صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) جنب درب ۱۸ مراجعه کنند.
برنامه‌های ویژه بانوان نیز از قبیل مراسم و مجالس، بیان احکام، سبک زندگی، مسابقات همه‌روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ و عصرها ساعت ۱۶ در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.
در بخش امور بین‌الملل نیز خدمات فرهنگی و تبلیغی به زائران بین‌المللی صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) در حال ارائه خدمات است و همچنین خدمات فرهنگی به گردشگران و توریست‌های خارجی از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ در صحن امام هادی (ع) ارائه می‌شود.(t1)