به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ویژه برنامه سالروز ولادت امام جواد علیه السلام صبح امروز در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها حرم مطهر برگزار شد.
در این مراسم خانم ایزدی از اساتید حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه اقدامات امام جواد علیه السلام پایگاه شیعیان را در میان مردم مستحکم کرد و شبهات موجود در میان مردم را نسبت به جایگاه امامت بطرف کرد، گفت:امام جواد علیه السلام در دوران کودکی به امامت رسیدند و خداوند به واسطه امامت ایشان، شیعیان را برای پذیرش امامت امام زمان(عج) در دوران کودکی آماده کردند.
وی افزود: تمامی کسانی که با شخصیت امام جواد علیه السلام آشنا بودند به علم و عصمت بی نظیر امام در دوران کودکی شهادت می دهند.
استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: امام جواد علیه السلام برای اثبات امامت خود در دوران کودکی مناظرات زیادی داشتند و در تمامی این مناظرات پیروز شدند و مقام امامت خود را به استناد آیات قرآن اثبات کردند.
ایزدی نبوت حضرت موسی و حضرت عیسی علیهماالسلام را مهم ترین براهین قرآنی امامت امام جواد علیه السلام عنوان کرد، یادآور شد: امام به واسطه انتخاب مستقیم از جانب خداوند بهترین راه و باب نجات برای آدمی است.
لازم به ذکر است مداحی این مراسم را خانم عظیمی بر عهده داشت.