به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مهدی غلامرضایی از برگزاری جلسات مختلف کمیته نظارت و ارزیابی ستاد آیین‌های فاطمی به مناسبت ایام نوروز یاد و تصریح کرد: در این کمیته به دنبال ارزیابی عملکردها، رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح نظرسنجی از زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) طی سال گذشته نیز به شیوه مطلوب دنبال شد، اضافه کرد: با انجام نظرسنجی نوروز سال گذشته در نوروز امسال توانسته‌ایم خدمات مطلوب‌تری را به زائران ارائه دهیم.

مدیر طرح و برنامه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: نظرسنجی از زائران حرم مطهر از روز نخست نوروز شروع و تاکنون هزار و ۲۰۰ کاربرگ میان زائران توزیع شده است که طی روزهای آینده این تعداد به هزار و ۵۰۰ کاربرگ خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پنج کاربرگ با سئوالات متنوع برای طرح نظرسنجی از زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: علاوه بر بررسی وضعیت موزه، رواق‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه‌های بهشت بانو و حریم حرم، خدمات عمومی آستان مقدس در قالب برگ جداگانه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

غلامرضایی با اشاره به اینکه در مجموع زائران برای شرکت در نظرسنجی باید ۱۰ دقیقه وقت صرف کنند، اضافه کرد: در برگه نظرسنجی خدمات عمومی پنج سئوال برای بررسی ویژگی‌ها و مشخصات زائران حرم مطهر، ۱۴ سؤال برای خدمات عمومی، پنج سؤال در مورد شیوه تکریم زائر توسط خادمان در بخش‌های مختلف و ۹ سؤال دیگر نیز با محوریت ارائه خدمات عمومی در واحدهای فرهنگی و رفاهی درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یک هفته بعد از ایام نوروز نتیجه این نظرسنجی به مدیران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اعلام می‌شود تا اقدامات لازم برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دنبال شود.

غلامرضایی ضمن تقدیر از همکاری واحدهای مختلف برای ارزیابی عملکرد بخش‌های فرهنگی یادآور شد: جمعی از خادمان افتخاری و رسمی آستان مقدس در طرح نظرسنجی از زائران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مشارکت دارند.(t1)