به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌اله علیها، محسن اروجی ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سالن محراب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های امدادی خدمات‌رسانی خود را از ۲۵ اسفندماه سال جاری الی ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به صورت ویژه دنبال می‌کنند، اظهار کرد: از دو ماه گذشته جلسات و هماهنگی‌های مختلف را به صورت ویژه دنبال کرده‌ایم تا بتوانیم به شیوه مطلوب خدمات را به زائران ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: ۱۹ تیم هلال احمر و ۳۷ تیم اورژانس در نوروز ۹۷ در نقاط مختلف استان قم آماده خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با بیان اینکه مرکز بهداشت استان قم از پانزدهم اسفندماه طرح ویژه نظارت بر مراکز تهیه و فروش اغذیه را به صورت ویژه دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم با اختصاص یک محل ویژه به اورژانس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بتوانیم به زائران حرم مطهر به صورت ویژه خدمات‌رسانی داشته باشیم.

وی یادآور شد: در هفته جاری مانوری را در پارکینگ زائر برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که در این پارکینگ مشکلاتی برای امدادرسانی به‌موقع و مطلوب وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با مشارکت شهرداری این مشکلات را رفع کنیم..

اروجی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر در زمان تحویل سال در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند، عنوان کرد: نیروهای اورژانس نیز در اطراف حرم و مسجد حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه وضعیت ایمنی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران با مشارکت نیروهای آتش‌نشان بررسی می‌شود، گفت: امیدواریم نقاط ضعف این مکان‌ها را شناسایی و آن‌ها را برطرف کنیم.