به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، صیاد درویشی ظهر امروز در دیدار با معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در قرارگاه نوروزی پلیس قم انجام شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین و افزایش امنیت استان در نوروز برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال کرده است، اظهار کرد: نیروهای پلیس در نقاط مختلف شهر مستقر به ویژه محیط اطراف حرم مطهر هستند تا بتوانند از هر اقدام هنجارشکنانه‌ای جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی استان قم نسبت به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نگاهی ویژه دارد، اضافه کرد: در سال جدید افزایش امنیت اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

درویشی از همکاری خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای حراست و تامین امنیت حرم مطهر تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خادمان به شیوه مطلوب‌تری در بخش اطراف حرم مطهر استفاده کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ترافیک استان،امسال بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته اما آمار تصادفات و جانباختگان کاهش یافته است.

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار نیز هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اهداء پرچم متبرک آستان مقدس و یک جلد مصحف قرآن مجید از زحمات نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر تقدیر کرد.