به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که روز گذشته در مزار شهید ایمانی در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شد، مادر و خواهر این شهید نیز حضور داشتند.
خواهر شهید ایمانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: سومین بار که برادرم از سوریه آمده بود، به وی گفتم که با حق مأموریتی که می‌گیرید می‌توانید خیلی کارها انجام دهید. اما برادرم گفت: من برای گرفتن حق مأموریت به سوریه نمی‌روم، بلکه برای ادای دین به سوریه می‌روم. برای همین ۲بار حقوقی را که به حسابم واریز کردند، قبول نکردم و گفتم به‌حساب خانواده‌های مدافع حرم فاطمیون بریزند.
خانم ایمانی گفت: چهارمین بار که برادرم عازم سوریه شد، به درجه رفیع شهادت رسید و من در مراسم تشییع درحالی‌که با غبطه به تابوت شهید نگاه می‌کردم به وی گفتم: شما از مأموریت برای دفاع از حرم حصرت زینب(س) در ظاهر مزدی دریافت نکردید، ولی عقیله بنی‌هاشم بهترین مزد را به شما اعطا کرد.
خاطرنشان می‌شود مهدی ایمانی، از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها در آذرماه سال گذشته در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر وی در حرم بانوی کرامت آرام گرفت.