به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها واحد مراسم و محافل بخش خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ عصر با برنامه‌های مختلف از جمله ختم‌ ثقلین، مسابقات فرهنگی، بوستان کتاب و ختم‌های ۴۰ روزه در جنب رواق حضرت خدیجه و شبستان نجمه خاتون علیهاالسلام میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر است.

همچنین،‌ در رواق کودک و نوجوان نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جُنگ شادی، نمایش عروسکی، مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، بازی‌های متنوع و حلقه‌های معرفتی هر روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز نیز از دیگر خدمات فرهنگی واحد خواهران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها که هر روز در ساعات ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۱ در رواق طباطبایی(ره) شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها و جنب رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش، بانوان زائر و مجاور آستان کریمه اهل‌بیت(س) طی ساعات ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۱۹ هر روز نیز می‌توانند با مراجعه به شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها از مشاوره‌های خانوادگی، اخلاقی و تربیتی استفاده کنند.(t2)