به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، نمایشگاه دائمی «حریم حرم» واقع در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر از ۲۸ اسفندماه سال گذشته الی ۱۳ فروردین‌ماه جاری به‌صورت ویژه از زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) میزبانی کرده است.

در این نمایشگاه زندگینامه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در هشت غرفه ولادت، بشارت، ولایت، فضیلت هجرت، مرارت و سختی‌های مسیر، عبادت، رحلت و پاداش زیارت روایتگری می‌شود.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه «حریم حریم» چند نفر از کارشناسان برجسته آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) فعالیت دارند که این افراد طی ایام نوروز روزانه از هزار و ۲۰۰ نفر از زائران و مجاوران آستان مقدس میزبانی و بر این اساس در تعطیلات نوروز به صورت میانگین بیش از ۱۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازید کرده و با زندگی‌نامه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آشنا شده‌اند.

لازم به ذکر است، یکی دیگر از بخش‌های ویژه نمایشگاه «حریم حرم» در ایام نوروز، برپایی نمایشگاه تصویری فعالیت‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با عنوان «آیا می‌دانید؟» بوده که مورد استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر قرار گرفته است.(t2)