پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها: در پناه چادر مادرش جا گرفته بود و دست در دستان مادرش دست ادب به سینه گذاشت و وارد آستان بانوی کرامت شد.
نگاهش را که دنبال می‌کردی حس شیرین شوق و شادی را می‌توانستی از برق نگاهش بخوانی.
برای او حرم بانوی کرامت باغی بزرگ بود؛ باغی شبیه آنچه هر شب در رؤیاهایش می‌دید باغی زیبا با بوته‌های پیچان که از سر و کول ستون‌ها بالا رفته و سر به آسمان ساییده بودند.
با مادرش پای به آستان جانان نهاد و هنگامی‌که سر از زمین بلند کرد خود را در میانه شبستان امام خمینی (ره) یافت.
وقتی‌که سرش را چرخاند می‌توانست هیاهوی کودکان و پرواز زیبایی کبوترها را در بالکن‌های شبستان ببیند.
چادر مادرش را که دست‌به‌سینه رو به ضریح مشغول سلام دادن بود را کشید و آرام در گوش مادرش زمزمه کرد که از بالای شبستان صدای کودکان را می‌شنود و می‌خواهد ببیند که آن بالا چه خبر است و بچه‌ها چه‌کار می‌کنند.
مادرش سلام را که تمام کرد لبخندی به او زد و به سراغ یکی از خادمان که در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ایستاده بود رفت و از خادم جویا شد که در بالکن چه خبر است و صدای بچه‌ها از کجا به گوش می‌رسد.
خادم برایش گفت که در بالکن شرقی رواق کودک قرار دارد و صدای کودکان و نوجوانان ازآنجا به گوش می‌رسد.
مادر دست فرزندش را گرفت و باهم به راه افتادند و هنگامی‌که پله‌های بالکن را مانند نردبانی بر پرچین یک باغ بلند طی می‌کردند بالاخره مادر با شاخه‌های پیچان گلبرگ‌های اتاق خادمان انتظامات روبه‌رو شد و پس‌ازاین که در اتاق خادمان انتظامات سرک کشید از آنها سراغ رواق کودک را گرفت و تمامی خادمان همه باهم و با همهمه، پرهای خود را به‌طرف رواق کودک گرفتند و رواق کودک را به او نشان دادند.
این کودک به همراه مادرش رفت تا به درب رواق کودک و خردسال رسید.
رواق کودک و خردسال آن‌قدر رنگارنگ و زیبا بود که در وهله اول توجه کودک را به خود جلب کرد و انگار کودک بی‌توجه به مادر دست در دستان بانوی کرامت به داخل رواق می‌رفت تا بازی، نقاشی و رنگ‌آمیزی را در حرم بانوی کرامت تجربه کند.
برای او که در روستا زندگی می‌کرد این‌همه رنگ و اسباب‌بازی جالب بود و همین موضوع موجب شد که او پس از خروج از رواق کودک از مادرش بخواهد که باز نیز به حرم بانوی کرامت سفر کنند.
آری این کودک با حضور در رواق کودک و بازی در زیر نور آینه‌کاری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام خاطره یک روز شاد در حرم بانوی کرامت را با خود به یادگار برد و در عصری که نه تنها کودکان روستایی بلکه کودکان شهری نیز به دلیل فرهنگ آپارتمان‌نشینی رؤیای بازی، رؤیای گمشده دوران کودکی آنها است، توانست در پناه آستان بانوی کرامت و زیر گنبد طلا یک روز را بدون دغدغه بازی کند و این از کرامات اهل‌بیت علیه‌السلام است که همچنان بعد از هزار و چهارصد سال میهمان‌نوازی کرده و کودکان را در دامان خویش به پذیرایی می‌نشینند و جام معرفت خود را در قلب‌های پاک کودکان به ودیعه می‌گذارند.
لازم به ذکر است، در سال جاری در رواق کودک و نوجوان نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جنگ شادی، نمایش عروسکی، مسابقات کتاب‌خوانی، نقاشی و رنگ‌آمیزی، بازی‌های متنوع و حلقه‌های معرفتی همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ برای سه گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان در نظر گرفته است.(g2)