به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با اشاره به حضور گسترده زائران در ساعات مختلف شبانه‌روز در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در نزدیکی درب یک حرم مطهر به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد تا بتواند در هر زمانی به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

وی از حضور پزشکان عمومی و متخصص در درمانگاه دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: این درمانگاه علاوه بر ویزیت بیماران در بخش‌های مختلف از جمله داروخانه و آزمایشگاه نیز خدمات مورد نیاز را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: در سال گذشته روزانه ۲۵۰ ویزیت عمومی در درمانگاه دارالشفای حضرت معصومه سلام‌الله علیها انجام شده است و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به داروخانه این درمانگاه مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع طی سال ۹۶ بیش از ۵۶۰ هزار و ۸۰۰ نفر از خدمات بخش‌های مختلف دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بهره‌مند شدند و امیدواریم در سال جاری بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به زائران و مجاوران حرم مطهر ارائه دهیم.

عباسیان یادآور شد: در سال ۹۶ از میان خادمان رسمی، نیروهای شرکتی و بازنشستگان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نزدیک به ۸ هزار و ۱۱۶ نفر به دارالشفای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات این درمانگاه استفاده کرده‌اند.(t1)