به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمد خامه یار ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های مطلوبی در امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه صورت گرفته است، اظهار داشت: بعد از امدادرسانی‌های اولیه در روزهای نخست حادثه کرمانشاه، تصمیم گرفته شد تا شهرکی را برای زلزله‌زدگان در آن منطقه ایجاد کنیم به همین دلیل ۷۵ خانواده را تحت پوشش خود قرارگرفته و از آنان حمایت مالی می‌کنیم.

وی به برگزاری جشن مبعث در منطقه حادثه‌دیده اشاره کرد و افزود: در ۲۷ رجب روز شنبه جشن بزرگ مبعث با حضور هنرمندان برجسته کشوری در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم ارسال کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده را مدنظر قرارداد و خاطرنشان کرد: فردا پنج‌شنبه ۲۳ فروردین به همراه یک گروه هنری ۱۰ تن وسایل موردنیاز به ارزش ۵۰ میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده ارسال می کنیم.

وی به کمک‌های خیرین، ادارات و نهادها از ابتدای حادثه زلزله کرمانشاه تاکنون اشاره و عنوان کرد: از روز نخست حادثه کرمانشاه تاکنون بیش از سه میلیارد تومان از سوی خیرین، نهادها وادارات، ‌غیر از کمک‌های هلال احمر جمع آوری شده است.(p2)