به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، شمس علی اسدی ظهر امروز در دیدار اعضای فرماندهان و نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آمادگاه منظریه شهید فراشاهی ارتش با آیت‌الله سعیدی با اشاره به تلاش مستمر نیروهای ارتشی برای ارتقای امنیت نظام اسلامی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حمایت فرماندهی کل قوا پیشرفت مناسبی را در عرصه‌های مختلف داشته است.

وی بابیان اینکه برخی از دستاوردهای ارتش آگاهی لازم را ندارند، اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دهه‌های اخیر رشد بسیار مطلوبی داشته به همین علت ماندگار شده است و همچنین شهدای ارتش از دامان بانوانی بزرگ شده‌اند که ذلت را نپذیرفته و در کنار ملت حماسه آفریده‌اند.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز در کنار دیگر نهادها همانند سپاه پاسداران و نیروی انتظامی زیر نظر فرماندهی کل قوا آماده جان‌فشانی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما به نوعی پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: اکنون دشمن نسبت به قدرت سپاه و ارتش آگاه شده است به همین علت برای تضعیف این دو مجموعه تلاش می‌کند اما ارتش و سپاه جان‌برکف و آماده دفاع هستند و اگر اجازه جهاد را دریافت کنند برای نظام اسلامی جان‌فشانی خواهند کرد.