به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم قاسمی در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها حرم مطهر با اشاره به اینکه ولایت نه شرط نجات بلکه ولایت شاخصه قبول تمامی اعمال آدمی است و بدون ولایت امام معصوم علیه‌السلام اعمال عبادی انسان مقبول نمی‌شود، گفت: ولایتمداری در عصر غیبت امام زمان(عج)یعنی اینکه انسان امام زمان خویش را بشناسد و در مسیر این شناخت امام زمان(عج) را ناظر اعمال خود بداند.

وی افزود: شیعه واقعی باید بداند که نامه اعمالشان به دست امام زمان(عج) می‌رسد و با امضای ایشان است که رزق معنوی یک سال آدمی در عالم وجود محقق می‌شود؛ بنابراین بنده به‌حکم ادب باید حق ولی‌نعمت خود را رعایت کرده و حق امام زمان(عج) بر ما این است که گناه نکنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه گناه نقطه مقابل تعجیل در فرج است، تصریح کرد: مؤمن واقعی در مسیر زندگی نه‌تنها گناه نکرده بلکه همواره مراقب است به دستورات امام زمان(عج) عمل کند.

قاسمی با تأکید براینکه مؤمن واقعی قلب خود را برای امام زمان(عج) از حضور غیر خالی می‌کند، گفت: جایی که گناه وجود دارد امام زمان(عج) نیست و به‌عبارت‌دیگر گناه نشانه عدم باور قلبی به ظهور امام زمان(عج) است.

وی اطاعت از امام زمان(عج) را بهترین عمل در زندگی یک مؤمن عنوان کرد و گفت: امام زمان(عج) از احوال شیعیان غافل نیستند و باید توجه داشت برای شیعه جای تأسف و شرمندگی است که امامش از حال او آگاه باشد و او نداند که امام زمانش در کجاست و در چه وضعیتی به سر می‌برد.

استاد حوزه علمیه خواهران یادآور شد: حضور امام زمان(عج) را نه‌تنها در نیمه شعبان بلکه باید در تمامی لحظه‌های زندگی خود احساس کرد و با گناه نکردن و اطاعت از امام زمان(عج) مهدی باور و مهدی یاور زندگی کرد.(p2)