به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌و گویی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم از طرح زیارت نیابتی حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و۷۰۰ نفر از عاشقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت با استفاده از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۲۲ و شرکت در طرح زیارت نیابتی، مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) را زیارت کردند.

وی اضافه کرد: در طرح زیارت نیابتی خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در مناسبت‌های مختلف مذهبی اعمال زیارت بانوی کرامت را از طرف مشتاقان به زیارت، انجام می‌دهند و پایان زیارت با ارسال پیامکی به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه از آبان‌ماه سال گذشته صفحه‌ای از پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی www.amfm.ir/ziarat  به طرح زیارت نیابتی اختصاص یافته است، عنوان کرد: تاکنون هزار و ۲۶۸ نفر با مراجعه به این صفحه اینترنتی برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از اجرای طرح زیارت نیابتی از طرف بیش از پنچ هزار نفر در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بیش از هزار نفر با مراجعه به دفاتر دریافت نذورات و یا به صورت تلفنی درخواست شرکت در طرح زیارت نیابتی را داشته‌اند.