به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم، محافل مذهبی و سخنرانی‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از تاریخ ۲۶ خرداد تا یک تیرماه در هفته جاری تشریح شد.

بر اساس این گزارش، برنامه سخنرانی با عنوان پیام حرم هرروز یک ساعت قبل از اذان ظهر با سخنرانی اساتید حوزه علمیه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر (س) برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه زمزم معرفت با حضور کارشناسان رشته مهدویت، خانواده و احکام قرآن کریم هرروز یک ساعت قبل از اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برنامه منبر حرم نیز هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا از شنبه ۲۶ خرداد تا جمعه یک تیرماه با حضور حجج‌اسلام ماندگاری، جوشقانیان، ظهیری، مؤمنی، بندانی، فرحزاد و میر شفیعی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

در هفته جاری نیایش صبحگاهی با قرائت زیارات و ادعیه وارده هرروز  بعد از نماز صبح، دعای توسل سه‌شنبه بعد از نماز جماعت مغرب و عشا،‌ زیارت جامعه کبیره پنج‌شنبه ساعت ۲۳ و زیارت آل یاسین جمعه یک تیرماه ساعت ۱۶:۴۵ دنبال می‌شود.

زیارت عاشورا این هفته با مدیحه‌سرایی حاج رضا ایزدی پنج‌شنبه بعد از نماز صبح، دعای کمیل با مدیحه‌سرایی حاج علی مهدوی نژاد پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا و دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عصاری و مدیحه‌سرایی حاج محمدرضا بندانی در صبح روز جمعه قرائت می‌شود.(t2)