به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم بزرگداشت شهید عبدالحمید دیالمه عصر امروز بر سر مزار این شهید بزرگوار در مقبره شهید مفتح صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این مراسم عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر با بیان اینکه مقابله با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی دنبال شود تا حق شهدا پایمال نشود، عنوان کرد: شهید دیالمه در مورد بنی‌صدر و دوری شخصیت‌هایی همانند او از ارزش‌های انقلاب اسلامی سخنان بسیاری داشت و حقیقت این افراد را معرفی می‌کرد چراکه به دنبال بصیرت‎‌‌افزایی بود؛ برخی از افراد عالم هستند اما بصیرت ندارند و با عمل بدون بصیرت خود کشور را با مشکل روبرو می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال سروش از ارتباط مطلوب شهید دیالمه با فرهنگ کتابخوانی یاد کرد و افزود: این شخصیت آغازگر مراسم‌های قرائت دعای کمیل در دانشگاه بود و به این وسیله برکات بسیاری را برای خود به ثبت رساند.

لازم به ذکر است، در مراسم بزرگداشت شهید دیالمه زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و خانواده این شهید بزرگوار حضور داشتند.

شهید دیالمه از یاران شهید مفتح بود که در حادثه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ بر اثر بمب‌گزاری توسط مخالفان انقلاب اسلامی همراه ۷۲ تن از شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی به شهادت رسید.(p2)