به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی طی سخنانی با اشاره به اینکه این شورا اکنون وارد دهه دوم فعالیت خود شده است، اظهار کرد: طی این سال‌ها افراد، فعالیت‌های مختلف را خالصانه در راستای خدمت به اهل‌بیت(ع) دنبال کرده‌اند چراکه نام اهل‌بیت‌(ع) جدایی‌ها را کنار می‌زند و موجب یکدلی و وحدت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معرفت‌افزایی، نشاط‌آفرینی با معیارهای خاص دینی و خدمت‌گزاری به اهل‌بیت(ع) به‌عنوان اولویت‌های مهم برنامه‌های دهه کرامت دنبال می‌شود، اضافه کرد: بخش قابل توجهی از فعالیت خدماتی در قالب ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» دنبال می‌شود.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته در استان فارس و امروز در قم نشست شورای هماهنگی دهه کرامت را برگزار کرده و هفته آینده در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و در در پایان دهه کرامت نیز در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام نشست‌های دیگر این شورا را برگزار خواهیم کرد.

همچنین، دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت طی سخنانی با اشاره به اینکه درگذشته این ستاد برای انجام فعالیت‌های خود به صورت مطلوب در سطح کشور معرفی نشده بود، مطرح کرد: اینکه مقام معظم رهبری سال ۸۹ در نخستین دیدار سفر خود به قم فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفتند و نسبت به بزرگداشت این دهه تاکید کردند موجب معرفی مطلوب‌تر ستاد بزرگداشت شد.

مرتضی طاهریان خاطرنشان کرد: اکنون با همراهی اعتاب مقدس، مجموعه‌های مختلف مردمی و دولتی شاهد اتفاقات قابل توجهی در راستای مردمی‌سازی جریان دهه کرامت هستیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه جشن‌های دهه کرامت باید مردمی باشد، اظهار کرد: بازارها از مراکزی هستند که می‌توانند موجب مردمی‌سازی برنامه‌های دهه کرامت شوند.(p2)