به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر کشفی ظهر امروز در آئین رونمایی از کتاب«حدیث نصر» (مجموعه خاطرات و زندگی‌نامه آیت‌الله شاه‌آبادی) که با حضور علما، اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم و محققان و نویسندگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آستان مقدس برگزار شد بابیان این‌که تاریخ بشر به‌مقتضای آیات قرآن کریم چهار بخش مجزا دارد، اظهار داشت: عصر رسالت اولین دوره تاریخ است که از خلقت حضرت آدم(ع) تا نبی گرامی اسلام است این در حالی است که عصر امامت از امام علی علیه السلام تا امام حسن عسکری علیه السلام ادامه داشت.

رئیس اداره موزه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از عصر غیبت به‌عنوان سومین دوره تاریخ قرآنی یادکرد و گفت: در دوران غیبت امام عصر(عج) علمای بزرگ اسلام هویت و اصالت تبلیغ و حفظ مبانی دینی را بر دوش گرفته و به انتظار پایان دوران عصر ظهور نشسته‌اند.

وی ادامه داد: تاریخ عصر غیبت تاریخ علما و حکما است و کتاب «حدیث نصر» از آثاری است که به بررسی یکی از علمای این عصر پرداخته است.

حجت‌الاسلام کشفی حوزه علمیه قم و تغییرات اخیر آن را آبشخور ظهور قلم‌های تاریخ‌نگار جدید دانست و گفت: چاپ کتاب «حدیث نصر» از آثار این تغییرات حوزه‌های علمیه است.

رئیس اداره موزه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که استاد امام راحل با آن جایگاه و علم و دانش به‌درستی به نسل فعلی و تاریخ معرفی نشده بود، عنوان داشت: کتاب«حدیث نصر» اثری ارزشمند در حوزه نشر است که زمینه تثبیت تاریخ‌سازترین خاطرات را فراهم می‌آورد تا جایی که ثبت دقیق خاطرات و آثار آیت‌الله شاه‌آبادی ارزش این اثر را دوچندان می‌کند.