به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها،حجت‌الاسلام صفر فلاحی امروز در نشست هم‌اندیشی بانوان فعال فرهنگی با معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها که در سالن اجتماعات ساختمان کریمه برگزار شد با تبریک و تسلیت دهه کرامت و شهادت امام صادق(ع) به بررسی اساسی‌ترین محورهای دهه کرامت پرداخت و  اظهار داشت:  ۱۲ تیرماه سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای مسافربر  ایرانی است  که از سوی خبیث‌ترین دشمنان نظام اسلامی(آمریکا) مورد اصابت مستقیم موشک قرار گرفت و تاریخ ایران را به داغ عزیزانی مظلوم نشاند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به هدف از تشکیل این نشست اشاره کرد و اظهار داشت:  چون در آستانه دهه کرامت هستیم در این نشست هم‌اندیشی به دنبال آن هستیم که شخصیت شناسی امام رضاعلیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها گونه‌ای از بهره‌برداری از مناسبات دهه کرامت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی  با تأکید بر این‌که گروه‌های فرهنگی در مواجهه با جامعه بانوان و بانوان فعال در دهه کرامت کم‌کاری کرده‌اند، ابراز داشت: حضرت معصومه سلام الله علیها بانوی نمونه و الگو در حوزه ولایت مداری است؛ بر این اساس باید بانوان در این حوزه برای الگوسازی فرهنگ اسلامی حضوری فعال داشته باشند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) حجاب و عفاف را محوری‌ترین رسالت ترویجی دهه کرامت و آستان مقدس حضرت معصومه(س) دانست، گفت: حجاب و عفاف با توجه به شرایط فعلی جامعه فقط به دست خود بانوان جامعه اسلامی حل می‌شود.

وی اراده زنان را اصلی‌ترین زمینه ظهور حقیقت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی توصیف کرد و عنوان داشت: بانوان سکان‌دار حجاب و عفاف در کشور هستند.