به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان قم ظهر امروز با محوریت استفاده از بسترهای مختلف تبلیغاتی در راستای بزرگداشت و معرفی دهه کرامت در سالن حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد.

در این نشست جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای فرهنگی حضور داشتند و راهکارهای مختلفی را برای استفاده از بسترهای تبلیغاتی استان در راستای بزرگداشت دهه کرامت ارائه کردند.

مهدوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی با اشاره به حضور سفیران کریمه در بیمارستان‌ها و عیادت خادمان حرم مطهر از بیماران به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه می‌توانیم هدایایی را به بیمارانی که نام آن‌ها فاطمه یا معصومه است اهدا کنیم.

احمدی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم نیز با بیان اینکه این شرکت در دهه کرامت جشنواره داخلی خود را دنبال می‌کند، اضافه کرد: درج پیام تبریک دهه کرامت در قبض‌ها یکی از اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه فرا رسیدن دهه کرامت را با استفاده از پیام صوتی به مشترکین تلفن ثابت تبریک می‌گویم، خاطرنشان کرد: ۶ تلویزیون شهری نیز برای مراکز مهم شهری درنظر گرفته‌ایم که تیزرهای دهه کرامت را در این تلویزیون‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.

همچنین، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری در برنامه‌های مختلف حرم مطهر به مناسبت دهه کرامت مشارکت خواهد داشت، عنوان کرد: یکپارچه‌سازی تبلیغات دهه کرامت با هماهنگی ارگان‌های مربوطه انجام شده است و در این راستا تامین محتواها، طراحی‌ها و اجرا دنبال می‌شود.

میررضایی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه دومین همایش دختر آفتاب با هماهنگی مجموعه‌های مختلف از جمله حرم بانوی کرامت در قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: مجمع خیرین نیز برای نخستین بار برای آزادسازی بانوان زندانی اقدام می‌کنند.

وی از اعزام سالمندان به حرم مطهر در دهه کرامت یاد کرد و افزود: معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام رضا علیه‌السلام در این دهه به صورت ویژه دنبال می‌شود.

در پایان این نشست، سید رضا علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به اینکه مجموعه‌های مختلف باید در کنار یکدیگر برای دهه کرامت برنامه‌ریزی کنند، عنوان کرد: راستی‌آزمایی گزارش‌ها بعد از پایان دهه کرامت، یکی از اقدامات تاثیرگذار برای برنامه‌ریزی دهه کرامت سال آینده است که امیدواریم بتوانیم در این راستا اقدامات لازم را دنبال کنیم.