برنامه‌های سفر خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در استان یزد بعد از گذشت هشت روز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کاروان سفیران کریمه که جمعی از خادمین حرم کریمه اهل بیت علیه سلام هستند از روز جمعه هفته گذشته سی تیرماه به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام‌الله عیلها و دهه کرامت  به استان یزد اعزام شدند.

کاروان سفیران کریمه در بدو ورود در ایستگاه راه آهن استان یزد مورد استقبال مسؤولان و مردم قرار گرفتند، سپس در قالب برنامه یاران آفتاب در امامزاده جعفر(ع) حضور یافتند.

همچنین در روز شنبه سی و یکم تیرماه نیز جشن شکوفه‌های نور ویژه دختران، دیدار با خانواده‌های شهدا، جشن ویژه بانوان در حسینیه بیت‌الاحزان و حضور در مناطق محروم و مسجد امام علی علیه‌السلام دنبال شده است.

اعضای کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) یکشنبه اول مرداد همزمان با آغاز دهه کرامت دیدار با زندانیان و حضور در مراکز اصلاح تربیت استان یزد، دیدار با علما و ائمه جمعه، حضور در مناطق محروم و غبارروبی مزار شهدا را انجام داده‌اند.

براساس این گزارش، خادمین حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روز دوشنبه با عنوان پیمان دوستی در سپاه استان یزد حضور یافته و با مستضعفین دیدار و از ندامتگاه استان یزد بازدید کردند؛ دیدار با خانواده شهدا و حضور در بقاع متبرکه و مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های کاروان سفیران کریمه در این روز بوده است.

در روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) نیز برنامه‌های حضور در بقاع متبرکه و غبارروبی، جشن شکوفه‌های نور ویژه دختران حوزه، حضور در مناطق محروم و مسجد امام علی علیه‌السلام و جشن شادی ویژه دختران دنبال شده است.

گفتی است، سلسله مراسمات بزم شادی در استان یزد با عنوان آرمش جان، عیادت از بیماران، دیدار با جانبازان، برگزاری جشن ویژه دختران در فرهنگسرای خانواده و مهد قرآن استان یزد و حضور در مناطق محروم و امامزاده فتح‌الدین(ع) از برنامه‌های خادمان اعزامی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به استان یزد در چهارم مردادماه بوده است.

همچنین اعضای کاروان سفیران کریمه در روز پنج شنبه پنجم مردادماه پس از حضور در گلزار شهدا، همایش بانوان فاطمی، دیدار با امام جمعه استان یزد، دیدار با خانواده شهدا و حضور در روستاها را دنبال کرده‌اند.

خادمین حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیه در هشتمین روز سفر خود به یزد با قرائت دعای پرفیض ندبه در گلزار شهدای استان یزد، برگزاری آخرین همایش بانوان فاطمی، دیدار با امام جمعه و حضور در دو روستای محروم به کار خود در استان یزد پایان دادند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳