به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، روح الله رمضانی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشکار حرم مطهر در مسابقات ویژه دهه کرامت که در مجموعه ورزشی آستان برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به اهمیت توجه به مقوله ورزش در عصر حاضر پرداخت و اظهار داشت: ورزشکاران نسبت به جامعه رسالت سنگینی بر عهده‌دارند.

رمضانی از هیئات ورزشی استان قم در همراهی‌های گوناگون ورزشی قدردانی کرد و گفت: به مناسبت ایام دهه کرامت فعالیت‌های گسترده ورزشی انجام دادیم تا جایی که بیش از ۴۰ دیدار بزرگ ورزشی صورت پذیرفت که چندین دیدار مهم کشوری نیز در این دیدارها به چشم می‌خورد.

 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: چند روز آینده میزبان جوانان و نوجوانان تنیس روی میز کشور هستیم؛ همچنین مسابقات تکواندو دختران و پسران کشور در قم برگزار شد که بیش از هزار نفر در این مسابقات حضور داشتند.

رمضانی به ارائه خدمات ورزشی به‌صورت نیم‌بها به مناسبت ایام دهه کرامت اشاره کرد و ابراز داشت: در اجرای برنامه‌های دهه کرامت سال جاری از مشارکت و همراهی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ورزشی اساسی‌ترین زمینه رفتارهای اجتماعی و فرهنگی است بر این اساس ضرورت همراهی حرم مطهر حضرت معصومه بشدت احساس می‌شود.(p3)