مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از پذیرش روزانه ۱۷۰ کودک و خردسال در رواق کودک و خردسال آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت خبر داد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در دهه کرامت رواق کودک و خردسال با وجود کمبود امکانات سعی کرده که برنامه های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان داشته باشد، گفت: در این مدت بیش از ۴۰۰ رنگ آمیزی با محوریت مناسبت های دهه کرامت در میان کودکان و خردسالان با چهار موضوع توزیع شد.

وی افزود: اجرای پانتومیم با محوریت دهه کرامت، نمایش عروسکی و قصه گویی از دیگر برنامه های اجرا شده در رواق کودک و خردسال در دهه کرامت بود.

خانم شهبازی همچنین از اجرای مسابقه نگارستان خورشید ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد، گفت: نقاشی بر روی کاغذ مرحله اول این مسابقه بود که تا پایان دهه کرامت ادامه داشت و پس از آن برگزیدگان مرحله اول در قابل نقاشی متری روی بوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی همچنین به پذیرش روزانه ۳۰ تا ۴۰ نوجوانان در ایام دهه کرامت در رواق نوجوان اشاره کرد، گفت:  همچنین همزمان با ولادت امام رضا(ع) ویژه برنامه جشن در رواق کودک و نوجوان برگزار شد که میوه آرایی، همخوانی شعر، اهدای یاد بود و تقدیر از بهترین پاورپوینت بخشی از برنامه های اجرا شده در این برنامه جشن بود.

انتهای پیام/۱۱۲