به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کاروان سفیران کریمه در قالب جشنواره مردمی کرامت امروز از بیمارستان امیرالمؤمنین علیه‌السلام(سمنان) بازدید و در این عیادت به بیماران گل و نبات و نمک تبرکی اهدا کردند.

بر اساس این گزارش سفیران کریمه در این عیادت در بخش نوزادان بیمارستان امیرالمؤمنین علیه‌السلام شهر سمنان حاضر و اذان اقامه در گوش نوزادان تازه متولد شده قرائت کردند.

همچنین حضور در منزل شهید مدافع حرم «عباس دانشگر»  و اهدای قرآن نفیس و نگین متبرک حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از دیگر برنامه‌های کاروان سفیران کریمه در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در شهر سمنان بود.

بر اساس این گزارش کاروان سفیران در قالب برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت با کانون معراج دیدار و سپس از کلانتری درجزین سمنان بازدید کردند.

حضور در حسینیه المهدی از دیگر برنامه‌های سفیران بود و روز گذشته در آخرین برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت در بین مردم شهر مهدی‌شهر حاضر شدند.

لازم به ذکر است کاروان سفیران کریمه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی سمنان حاضر و برنامه‌های جشن دهه کرامت را در این مجموعه دنبال کردند.

بازدید از روند فعالیت کارخانه آرد و سبوس سمنان و تبرک جستن کارگران این کارخانه از پرچم آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله از دیگر برنامه‌های اجرایی جشنواره مردمی کرامت بوده است.

خاطر نشان می‌شود برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها در ایام دهه کرامت برگزار شد.(t2)