به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی قمی قبل از نماز مغرب و عشا در جمع زائران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) طی سخنانی با اشاره به اینکه استفاده درست از بیت‌المال به راحتی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: حضرت علی علیه‌السلام همیشه بعد از توزیع ثروت خزانه در میان مردم، نماز به جا می‌آورند که بار سنگینی را از دوش خود برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه مدعی عدالت باید در عرصه‌های مختلف اقتصادی به برابری و تساوی میان مردم توجه داشته باشد، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم به معیارهای مورد نظر اسلام برسیم در حوزه اقتصادی باید شاهد تحول‌های جدی باشیم.

این استاد حوزه علمیه از تاثیرگذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی مردم یاد کرد و گفت: گاهی تکرار مستمر مشکلاتی که وجود ندارند هم موجب بروز مشکلات جدید می‌شود و یکی از کارهای رسانه تکرار و توهم‌سازی است.

وی یادآور شد: پمپاژ تبلیغات منفی که همه چیز را از دست داده و شرایط به هیچ صورت قابل تغییر نیست، جامعه را از رسیدن به پیشرفت یا حداقل بازگرداندن به شرایط اولیه باز می‌دارد به همین علت باید به صورت ویژه مراقب تبلیغات منفی باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی قمی با تاکید بر اینکه تبلیغات منفی رسانه‌ها آرامش ذهنی مردم را آشفته‌تر می‌کند، مطرح کرد:‌ هر چند مردم باید نسبت به وضعیت کشور آگاه باشند اما گاهی بزرگ‌نمایی‌ها می‌تواند ضربه‌های سنگینی را وارد کند و این موضوع خطرناک است.(p2)